Förverkligar dina drömmar för 20 år | 1999-2019
Varukorg
Axa Försäkring Fallstudie

Axa Försäkring Fallstudie

Korthet
AXA Försäkring ville inför det tredje kvartalet öka intäkterna och uppmuntra sitt affärsutvecklings försäljningsteam att sträva efter de uppsatta målen. Presentkort fungerade som en morot för de anställda.



Lösning
En hängiven Golden Moments Hunter arbetade med AXA Försäkrings interna marknadsföringsteam för att skapa ett urval av presentkort med tre olika nivåer. Urvalet i varje presentkort erbjöd valet att välja mellan allt från äventyr och spänning till en avslappnande spa-uplevelse.



Resultat
AXA förklarade för de anställda att de som presterade bäst skulle belönas med ett presentkort. Presentkorten som skickades till mottagarna var bundna med ett meddelande för att på så sätt betona budskapet av kampanjen. Ett personligt tack-meddelande från landschefen inkluderades även.

Axa Försäkring Fallstudie

Vanliga frågor
Här kan du få hjälp med frågot kring utbyte och uppgradera ditt värdebevis, leveranstider , information om produkter, företagens tjänster och mycket mer. Visa vanliga frågor här
Omdömen
Detektivmiddag i Göteborg kändes både spännande och roligt! Maten var också god Vera

Trusted by
Företags-hjälp
Chatta med Steve om Axa Försäkring Fallstudie
Han har över 17 års erfarenhet inom svenska och Europeiska B2B-lösningar. Han kan hjälpa er förvandla era mål till resultat.