Förverkligar dina drömmar för 24 år | 1999-2023
Företags Aktivering

Axa Försäkring Fallstudie

Korthet
AXA Försäkring ville inför det tredje kvartalet öka intäkterna och uppmuntra sitt affärsutvecklings försäljningsteam att sträva efter de uppsatta målen. Presentkort fungerade som en morot för de anställda.

Lösning
En hängiven Golden Moments Hunter arbetade med AXA Försäkrings interna marknadsföringsteam för att skapa ett urval av presentkort med tre olika nivåer. Urvalet i varje presentkort erbjöd valet att välja mellan allt från äventyr och spänning till en avslappnande spa-uplevelse.

Resultat
AXA förklarade för de anställda att de som presterade bäst skulle belönas med ett presentkort. Presentkorten som skickades till mottagarna var bundna med ett meddelande för att på så sätt betona budskapet av kampanjen. Ett personligt tack-meddelande från landschefen inkluderades även.
Vanliga frågor
Här kan du få hjälp med frågot kring utbyte och uppgradera ditt värdebevis, leveranstider , information om produkter, företagens tjänster och mycket mer. Visa vanliga frågor här
Omdömen
Vinprovning för 2 i Malmö Trevlig provning för mig och min fru, de andra som var där var också trevliga så det här rekommenderar jag absolut för alla som vill testa en provning utan att behöva betala massor för att få vara ensamma med sommelien. Sami

Trusted by
Företags-hjälp
Chatta med Steve om Axa Försäkring Fallstudie
Han har över 17 års erfarenhet inom svenska och Europeiska B2B-lösningar. Han kan hjälpa er förvandla era mål till resultat.